Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 09.04.2006, 01:53
Repro:n Avatar
Repro Repro on kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Perusasetus

-Napalukot vapauttaa etukardaanin/etutasauspyörästön takavetoa käytettäessä,jos et kytke napalukkoja nelikkoa käytettäessä ei kumpikaan pyörä vedä,vetoakselit pyörii vain tyhjää, lisäksi MOLEMMAT napalukot on TODELLAKIN kytkettävä (ellei omista etutasauspyörästön lukkoa ja halua hajottaa murrostaan välittömästi)

-Keskitasauspyörästö antaa etu/takakardaanien pyöriä eri nopeutta esim. ajaessa mutkaan.
Näissä keskitasauspyörästön lukko on vakiovaruste (käsittääkseni) ettei ajoneuvosta tule kesken maastoajon etu- tai takavetoinen tasauspyörästön toimiessa

-Etu/takaperän lukot lukitsevat tasauspyörästön ja näin ollen estävät sen toiminnan, akselin molemmat pyörät pyörivät yhtä lujaa koko ajan (käyttö ei suositeltavaa mutkassa pitävällä alustalla,sulake löytyy aina jostain)
Ts.käyttö vain tarvittaessa.

Kaikki on mahdollista, paitsi pyörö-ovesta hiihtäminen.
WIRMA
Montenegros#10
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Perus laskutusohjelma Chit-Chat 23 19.03.2009 18:29
Perus katu ja AT rengas legro Tekniikka & Jutustelu 3 29.01.2008 09:12
Jälkkäri turbo perus 3.3 patrolliin? Sameli Tekniikka & Jutustelu 3 25.10.2006 01:20
M:juttuja ari O/M/V Muut 0 22.11.2005 19:02
how-to-juttuja Tapsa_ja_Dumbo Linkit 0 09.05.2005 10:05


Sivu luotu: 07:08 (GMT +2).