Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 05.04.2006, 06:43
jappe:n Avatar
jappe jappe ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.05.05
Sijainti: Helsini, Finland.
Viestit: 2.511
Perusasetus

Olen jo tilannut Jenkeistä alkuperäisen akselin. Siinä on kaikki kiinnikeet paikallaan. Noita
alumiinikuorisia ei pidetä hyvinä offikäyttöön. Siihen ei myöskään saa noita 33 spoorisia
akseleita. Taitaa myös olla c-clipsi malli. C-clipsit olen todennut huonoiksi monella eri tapaa.

Vuodatusta c-clipseistä

Jos akseli katkeaa
- Jarrut hajoo
- Stefat hajoo
- Pyörä tulee ulos akseleineen (kiva saada pois metsästä)
- Jos akseli kiertyy ennen katkeamista, ei akselin pätkää saa irti.
- Pätkä voi estää perän irroituksen ehjänä.
- Jos tasauspyörästön akselin pikkupultti katkeaa, pitää perä hajottaa, jotta sen saa ulos.

Kaikki nämä olen kokenut. Mitään näistä ongelmista ei uudessa akselissa ole. Voi tietenkin
olla muita, mutta ei näitä




Just do it!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O/CJ Jeepin ikkunankarmi timmy O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 16.02.2008 08:12
JEEPIN VANTEISTA vepele Tekniikka & Jutustelu 5 03.02.2008 23:46
jeepin kolinat audiopro Tekniikka & Jutustelu 2 28.12.2005 00:45
jeepin soa Tekniikka & Jutustelu 14 06.07.2004 21:29
Jeepin EGR HEKULIINI Tekniikka & Jutustelu 3 03.06.2004 08:34


Sivu luotu: 23:10 (GMT +2).