Minkäikäinen, onko takaiskarit samanmittaiset tai että onko tukivarret pultattu sivusta korvakoihinsa vai onko tukivarren päässä kierre ja isolla mutterilla tukivarren suuntaisesti?
Kokemuksia omasta LJ:stä:
Pakoputken toin ulos oikean etupyörän edestä, pää suunnattu n. 45 asteen kulmassa tietäkohti, käy katsurillekkin. Tarpeet metri suoraa putkea, kolme 90 mutkaa, 2,5" haitari ja simonsin pyöreä pönttö kaiken viimeisenä. Ahtimen laipasta etiäpäin kaikki 2,5", äänistä tuli hyvät, sopivasti murisee, ei kuitenkaan kova eikä pörise.
Alustaksi 2" esim. OME, eteen tarviaa vaihtaa OMEja pidemmät pumput, takapää pelaa hienosti. Ja notkeammat puslat tukivarsiin, esim. OME tai DOBINSONS. Jälkimmäiset maksaa puolet OMEn vastaavista, ainakin OMEt toimii hyvin. Paremmin antaa akslin kiertyä kuin että ottaisit toisesta tukivarresta akselin päästä toisen pultin pois mikä kyllä lisää akselin elämistä aika paljon.
Vinssi. Tutkippa jäähdyttäjän alta rungon etummaista poikkipalkkia. Ota se pois ja tee taaemmaas uusi niin saat vinssin kokonaan etummaisten korin kiinikkeiden takapuolelle ja voit leikata rungosta kaiken korvakkeiden etupuolelta pois. Tai laita se palkki vaikka vinssin etupuolelle, ihan miten hyvältä vaikuttaa. Minusta sen vinssin ei tarvi olla sen ylempänä kuin mitä alkuperäinen "asennuskorkeus" mahdollistaa, jos vielä meinaa autoa korottaa.
Sitten tarviat ainakin tankin panssarin, ehkä vielä vaihteistolle oman, raidetankoja varastoon jos et keksi edullista tapaa saada sitä ylemmäksi tai kestävämmäksi, sama myös ohjauksen vetotangolle (simpukalta oikeaan etupyörään menevä), ja jos sen muutat ylemmäs niin muista muuttaa panhardikin. Ja vanhan, ehjätyn kitkalukon etuperään. Ja pienemmän ratin.