![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Koitin ton auton takia tilausta netistä (haluu ton)
Vihdoin ku sain rekisteroidyttyy ja ohjeita mm. sulta, ni, pistin auton suoraa ns. hetiosto- napilla, tilauksee ja kyselyrivil pyyntöjä siit lähettämisestä-> Nooh sano norjalaine, myyjä sai raivari ja rupes avautuu ko hänelle tulee täst maksuja ja hän EI TODELLAKAA lähet ameriika ulkopuolelle Sano viel perivänsä minulta jotaikuluja:-( Eli onko kokemuksii ebay kaupasta, mulla ei ollu ja toimin ilmeisen vääri |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Millaisia "RC crawlereita" löytyy palstalaisilta? | Chit-Chat | 200 | 19.11.2018 12:31 | |
| EBay | NBRT | Chit-Chat | 10 | 27.06.2007 10:23 |
| Ebay(USA): Range Rover Convertible | TimoV | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 21.02.2007 10:23 |
| Uazin osia ebay:stä | samisami2 | O/M/V Muut | 8 | 07.09.2005 12:49 |
| eBay | Killman | Chit-Chat | 2 | 25.02.2005 23:10 |