Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 02.04.2006, 15:49
jason jason ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 13.12.04
Sijainti: Luoteis-Uusimaa
Viestit: 368
Perusasetus

Koitin ton auton takia tilausta netistä (haluu ton)
Vihdoin ku sain rekisteroidyttyy ja ohjeita mm. sulta,
ni, pistin auton suoraa ns. hetiosto- napilla, tilauksee
ja kyselyrivil pyyntöjä siit lähettämisestä->

Nooh sano norjalaine, myyjä sai raivari ja rupes avautuu
ko hänelle tulee täst maksuja ja hän EI TODELLAKAA lähet
ameriika ulkopuolelle Sano viel perivänsä minulta jotai
kuluja:-(

Eli onko kokemuksii ebay kaupasta, mulla ei ollu ja toimin
ilmeisen vääri

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Millaisia "RC crawlereita" löytyy palstalaisilta? Chit-Chat 200 19.11.2018 12:31
EBay NBRT Chit-Chat 10 27.06.2007 10:23
Ebay(USA): Range Rover Convertible TimoV Tekniikka & Jutustelu 5 21.02.2007 10:23
Uazin osia ebay:stä samisami2 O/M/V Muut 8 07.09.2005 12:49
eBay Killman Chit-Chat 2 25.02.2005 23:10


Sivu luotu: 10:25 (GMT +2).