Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #34  
Vanha 31.03.2006, 06:43
jjtp jjtp ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 13.02.04
Sijainti: hamina, Finland.
Viestit: 2.172
Perusasetus

juu myy http://www.maxxcenter.fi/ mutta ei noilla noita oikeesti ole kun tilaamalla,
ja taitaa koopee:n hinnat olla huokeammat!?,ainakin kun toi maxxcenter ilmoittaa lähtöhinnat tiedusteluihin.
tuolla lähinnä mp renkaita mutta saa kumeja autoonkin kyllä tilaamalla.



.
.
.
.


Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hj-61 Saksasta? Tekniikka & Jutustelu 5 26.09.2007 00:32
saksasta BOGGERSIT? eituuleimaa Tekniikka & Jutustelu 2 05.08.2005 08:21
G Mersu Saksasta Tekniikka & Jutustelu 5 06.06.2005 18:39
[b]LT-1 saksasta?[/b] Vuosimallit 1984-1996 6 25.08.2003 18:58
Vaihtoehtoiset osoitteet offipalstalle imported_offroadjouni Tekniikka & Jutustelu 0 28.04.2003 09:01


Sivu luotu: 17:36 (GMT +2).