![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#34
|
|||
|
|||
|
juu myy http://www.maxxcenter.fi/ mutta ei noilla noita oikeesti ole kun tilaamalla,
ja taitaa koopee:n hinnat olla huokeammat!?,ainakin kun toi maxxcenter ilmoittaa lähtöhinnat tiedusteluihin. tuolla lähinnä mp renkaita mutta saa kumeja autoonkin kyllä tilaamalla. . . . . ![]() ![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| hj-61 Saksasta? | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 26.09.2007 00:32 | |
| saksasta BOGGERSIT? | eituuleimaa | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 05.08.2005 08:21 |
| G Mersu Saksasta | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 06.06.2005 18:39 | |
| [b]LT-1 saksasta?[/b] | Vuosimallit 1984-1996 | 6 | 25.08.2003 18:58 | |
| Vaihtoehtoiset osoitteet offipalstalle | imported_offroadjouni | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 28.04.2003 09:01 |