Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 26.03.2006, 20:44
jp_bj-45 jp_bj-45 ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 25.03.06
Viestit: 2
Perusasetus

Lainaus:
quote:Yksi mikä täytyy huomioida on, ettei rengas ala osua sisälokasuojan kylkeen, mutta sehän on vain järjestelykysymys. Korin leventäminen olisi sikäli kiva muutos, että jäisi typerät erilliset levikkeet pois lokasuojien kaarista. Vai oliko kyse lava-autosta?
Korin kiinnityspisteitä alustaan ei vissiin saisi muuttaa(?). Eli jos tekisi tuon leventämisen molemmin puolin baut lokasuojan yläosan kohdalta niin silloin ei myöskään tulisi ongelmaa tuosta pyörien osumisesta (vs keskeltä) levennettyyn koriin. Onhan siin tuplasti peltiduunia, mut samalla jää kardaanitunneli ja kaikki hallintalaitteet vanhoille paikoilleen. Ett sinänsä se vois olla helpompi ratkaisu.

Kyseessä on umpikorinen (vai mikä se virallinen termi on BJ.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Korin tinaaminen JES Linkit 5 24.01.2008 01:29
lj:n etuakselin leventäminen Tekniikka & Jutustelu 2 17.09.2006 08:06
Lj:n Korin Korotus TTMOSSE Tekniikka & Jutustelu 9 13.08.2006 23:54
bj korin korotus? Rölli Tekniikka & Jutustelu 8 04.01.2006 19:47
LaJän korin irroitus *koko projekti* VMK Tekniikka & Jutustelu 9 05.04.2005 22:51


Sivu luotu: 18:01 (GMT +2).