![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#3
|
|||
|
|||
![]()
http://www.ake.fi/NR/rdonlyres/59595...0_korjattu.pdf
http://www.ake.fi/AKE/Katsastus_ja_a...sen+ohjeistus/ Nuo kun katsoo niin saa jonkin laista käsitystä mitä ja miksi katsotaan. Tuolta kun hakee itsekantavan korin korroosion tarkastusta koskevan ohjeen. Ohje sanoo jos korin kotelorakenteissa on vaurioita = hylky. Tämä johtuu titysti siitä että kolaritilanteessa korin olis tarkoitus suojata sisällä olevia jamppoja ja pysyä kiinni rungossa. Eli jos levennyksen tekee niin että katsurin on HELPPO TODETA korin olevan turvallinen. Niin miksipä ei tervejärkinen inssi sitä hyväksyisi? (tervejärkinen inssi,hih) -Teemu |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Korin tinaaminen | JES | Linkit | 5 | 24.01.2008 01:29 |
lj:n etuakselin leventäminen | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 17.09.2006 08:06 | |
Lj:n Korin Korotus | TTMOSSE | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 13.08.2006 23:54 |
bj korin korotus? | Rölli | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 04.01.2006 19:47 |
LaJän korin irroitus *koko projekti* | VMK | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 05.04.2005 22:51 |