Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 26.03.2006, 10:46
-teemu -teemu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 21.03.05
Sijainti: Finland.
Viestit: 166
Perusasetus

http://www.ake.fi/NR/rdonlyres/59595...0_korjattu.pdf
http://www.ake.fi/AKE/Katsastus_ja_a...sen+ohjeistus/

Nuo kun katsoo niin saa jonkin laista käsitystä mitä ja miksi katsotaan.

Tuolta kun hakee itsekantavan korin korroosion tarkastusta koskevan ohjeen. Ohje sanoo jos korin kotelorakenteissa on vaurioita = hylky. Tämä johtuu titysti siitä että kolaritilanteessa korin olis tarkoitus suojata sisällä olevia jamppoja ja pysyä kiinni rungossa.
Eli jos levennyksen tekee niin että katsurin on HELPPO TODETA korin olevan turvallinen. Niin miksipä ei tervejärkinen inssi sitä hyväksyisi? (tervejärkinen inssi,hih)
-Teemu


Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Korin tinaaminen JES Linkit 5 24.01.2008 01:29
lj:n etuakselin leventäminen Tekniikka & Jutustelu 2 17.09.2006 08:06
Lj:n Korin Korotus TTMOSSE Tekniikka & Jutustelu 9 13.08.2006 23:54
bj korin korotus? Rölli Tekniikka & Jutustelu 8 04.01.2006 19:47
LaJän korin irroitus *koko projekti* VMK Tekniikka & Jutustelu 9 05.04.2005 22:51


Sivu luotu: 14:38 (GMT +2).