Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #14  
Vanha 24.03.2006, 09:38
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Jep, vedetään suoralla narulla koska lentäjä tosiaan tuodaan hinauksessa myös alas. Veto menee ihan fysiikan lakien mukaan, eli alussa 700kg suoraan taakse ja siitä kulman mukaan vähentyen ja muuttuen perää nostavaksi voimaksi. Joskus ollaan oltu ongelmissa takatuuppari BMW:llä kun perä keveni kovalla tuulella liikaa. Noi meidän vanhat kunnon Saabit (Lahtelaiset voi tunteakin noi http://sukeltajat.fi/sukeltajat/gall...ovarjo_03.html) Oli sen verran raskaita ettei ongelmia ollut. Toisaalta perän keventyminen etuvetoisella ei juuri haittaa.Mutta touhu onnistuu myös kelkalla ihan ok. Itseasiassa tollanen iso Lynxin työkelkka on oma ehdoton suosikkini hinauskalustona. Tarvii vaan min. 100kg lisäpainoja perään.

Mexico on siis hinaillut varjoa - saako kysyä minkälaisella kalustolla? Meidän porukalla on kokemusta maastureiden puolella lähinnä pitkästä LJ:stä, Patrollista, Hiluxista, pitkästä G-mersusta, Blazeristä jne. Eli enimmäkseen isompia vehkeitä. Nivaa on kokeiltu ja toimi hyvin mutta siitä on aikaa. Onko sulla kokemusta pienemmistä - lyhyt Patrol, BJ, Rocky?

Juha S.

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O:maasturi REBEL O/M/V Ajoneuvot 6 31.05.2012 22:13
O: maasturi Kellis O/M/V Ajoneuvot 0 22.02.2008 22:03
O:Maasturi REBEL O/M/V Ajoneuvot 1 08.07.2007 16:48
O: Maasturi noonse O/M/V Ajoneuvot 4 20.01.2006 00:02
O: Maasturi Juuso O/M/V Muut 6 23.09.2005 21:31


Sivu luotu: 16:25 (GMT +2).