Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #20  
Vanha 22.03.2006, 18:01
Ex_inkkari:n Avatar
Ex_inkkari Ex_inkkari ei ole kirjautuneena
Korpraali
 
Rekisteröitynyt: 29.06.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 6.030
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:
Onneksi ei ole naapureita - eläviä ainakaan <img src=icon_smile_cool.gif border=0 align=middle>
Hautausmaallako sitten asut <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>

-- Ensi kesän hittituote on oma rakentelu projekti --

Nerd-O
Aika hyvin arvattu <img src=icon_smile_tongue.gif border=0 align=middle>

Pennuille jaffaa, muki tolkulla.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Autojen pakkaskestävyys Nerd-O Chit-Chat 22 09.02.2007 22:46
Autojen kuljetusapua TRE/HKI - TKU Ahosensetä O/M/V Muut 0 11.05.2006 21:59
Autojen pienoismalleja samisami2 Chit-Chat 10 24.01.2006 15:56
Autojen tyyppiviat! Chit-Chat 3 17.12.2005 10:33
autojen vetopainoista Tekniikka & Jutustelu 16 20.10.2005 12:50


Sivu luotu: 09:15 (GMT +2).