![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Kyllä squirtti UAZiin kannattaa laittaa.. Mulla tuli alavääntöä lisää ja koneen toiminta muuttui ihan täysin. Kierrosherkyyttä tuli lisää ja sitkeyttä mahtavasti. Tosin mulla oli konetta muutettu muutenkin. Töitä tuossa kyllä saa tehdä mutta kyllä se kannattaa. Mulla on alkamassa C303:een Ford Edis-6 sytkä ja MegaSquirt.. En taida tällä kertaa tehdä imu- ja pakosarjaa itse vaan tyydyn "tyhjentämään" strömppäset ja teen vain 2- piste ruiskun. Mulla olisi marinekoneen imusarja B30:een mutta en taida sitä laittaa kun haluan myös saada tehostimen pumpun mahtumaan. No nyt tämä lähtee off topickiksi... Mulla oli UAZissa turvatankki takana ja 8mm paine ja paluuputket ja toimivat hyvin. Jos tekee homman alkuperäisiä tankkeja käyttäen varmaan kannattaa käyttää siirtopummpua ja välisäiliötä ettei painepumppu joudu toimimaan kuivana hetkeäkään. (sellaset on tulossa c303:een) Minkä kokoiset suuttimet noissa sun läppärungoissa on? Mulla oli opelin 2 litrasen suuttimet jotka tuottaa 170cc/min ja ne toimi lievästi viritetyn UAZin koneen kanssa hyvin. Tuotto riitti ja tyhjäkäynnilläkin suuttimien aukioloajat olivat ihan riittävät (n.4ms). Enhän mä tästä mitään tiedä mutta onhan jo yksi auto tullut squutattua ![]() ------------------------ Nelikot: Volvo C 303 Kubota B7100
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Uaziin dieseli? | SeppoS | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 28.02.2008 17:20 |
Uaziin dieselkone | Jortsu | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 12.08.2007 15:50 |
UAZiin osia | AH-64D | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 27.03.2007 15:18 |
Uaziin Volvonkone | SoSo | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 06.07.2006 04:42 |
Uaziin lukot | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 23.09.2005 13:57 |