Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #16  
Vanha 04.03.2006, 14:22
kivinen:n Avatar
kivinen kivinen ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 13.01.03
Sijainti: Tuusula, Finland.
Viestit: 3.737
Perusasetus

Näin tossa Birfieldin linkistä Hj:n välitykset, sitten googletin 5speed 2wd Hiluxin 1. vaihdetta ja löyty tollanen 3,928.

Siittä sitten laskien 3,928x4,925x1,992x3,7=142,58.

Olishan mulla tietty toi 5-vaihteinenkin Hj:n aski tuolla tallilla, siinä olis vissiin vähän tiuhemmat välitykset ja tietty noita 4,11 perävälityksiäkin vois harkita. Diiba-daaba.

Mutta oon vaan huomannu, että ajaessa alennusvaihteisto isolla puolella eli 71,58 välityksellä auto menee pahemmasta paikasta kuin etanavaihteella. Tosin etanavaihteella on ihan kiva kikkailla, mutta esim. eturenkaan vähän jumittuessa auto vääntää murroksen hajalle tosi helpolla.

www.alanmiehet.com #1
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
OSTAN MAASTURIN ReTrO O/M/V Ajoneuvot 9 01.01.2008 15:36
Maasturin korottamisesta.. makkus Tekniikka & Jutustelu 9 21.09.2006 21:28
ostaisitko "maasturin"? arsenix Chit-Chat 21 21.10.2005 07:52
o:maasturin kuljetus vp O/M/V Muut 0 26.05.2005 16:01
O:maasturin vanteet!! Wago-78 O/M/V Muut 0 20.10.2003 21:19


Sivu luotu: 23:31 (GMT +2).