![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Jatkuva neliveto, momentti jaetaan tasan etu- ja takakardaaneille keskitasauspyörästössä. Keskitasauspyörästö lukitaan kytkemällä toinen kardaani tasauspyörästön runkoon. Vanhimmissa etukardaani alipainekellolla, keski-ikäisissä etukardaani vivulla ja uusimmissa (-89 lopusta alkaen) takakardaani viskokytkimellä. Akseleissa aina vakiona avoimet tasauspyörästöt. T, Antti antti@offroadpaja.fi http://www.offroadpaja.fi/
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| O: rangen V8 | jutkula | O/M/V Muut | 1 | 08.12.2005 22:39 |
| Rangen ECU:sta | Tikru75 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 03.11.2005 18:54 |
| Rangen ECU | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 27.07.2004 07:41 | |
| Rangen PTO | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 29.11.2003 11:38 | |
| Rangen PTO | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 29.07.2003 11:18 |