![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä tuon Akkermannin kulman "päin-persettä-olemisen"huomaa maantieajossa jopa näin tyhmä jäbä kuin mitä meikäläinen on...
Maastossahan noilla kulmilla ei ole centinkään vertaa väliä!! Mutta SOA puuhastelussa ainakin JöJöTöihin apuva löytyy 4x4 Läpsin ohjausvarsista,missä raidetanko on takana ja näinollen V-tyyli säilyy suurinpiirtein alkuperäisenoloisena! Hyysteripuuhastelulla kulmia EI saa mitenkään oikeanlaisiksi vaikka kuinka haluaisi,ja muijakin haluaisi ja anoppi ja serkkupojan uusi rakastajatarkin.... RAMMSTEIN.COM http://www.slck.net Edited by - PikkuF on 01/03/2006 22:51:21 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
2lt syöttöpumpun ajoituksen vaikutus | Hharri | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 27.12.2007 19:27 |
Renkaiden vaikutus ajoon? | yama43 | Tekniikka & Jutustelu | 27 | 12.11.2006 17:44 |
Auton pituuden vaikutus lumessaetenemiskykyyn?! | Setä | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 08.03.2006 06:26 |
Rengaskoon vaikutus matkamittariin?? | Setä | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 26.05.2005 11:10 |
Mailien vaikutus | Jonnny | Vuosimallit 1984-1996 | 9 | 28.02.2004 15:19 |