![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Kaasun asento vaikuttaa vaihtokohtiin.
DS2:n ZF on jo sähköisesti ohjattu, kun Paavon Rangessa on vanhempi mekaanisesti/hydraulisesti ohjattu loota. Lisäksi eri koneet keulalla. En usko, että niiden pitäisikään vaihtaa ihan samalla tavalla. Hiukan nuo kierrosluvut tuntuvat minustakin korkeilta, mutta saattavat johtua kovemmasta kaasusta, jolloin automaatti yrittää kiihdyttää rajummin. Yritä päästä vertaamaan toiseen samanlaiseen autoon. T, Antti antti@offroadpaja.fi http://www.offroadpaja.fi/ |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O: LT-230 jakis ZF-automaatin perään | Frohike | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 13.09.2006 16:14 |
Automaatin pannat | SoSo | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 17.05.2006 04:14 |
Automaatin öljyjen vaihto | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 16.05.2006 21:22 |
Automaatin öljyvuoto | Killman | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 17.05.2005 11:46 |
Automaatin "virityksestä"? | moggirange | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 30.03.2005 22:28 |