Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 28.02.2006, 16:04
Ahosensetä:n Avatar
Ahosensetä Ahosensetä ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 01.10.04
Sijainti: Marttila, Finland.
Viestit: 4.066
Perusasetus

Kaasun asento vaikuttaa vaihtokohtiin.

DS2:n ZF on jo sähköisesti ohjattu, kun Paavon Rangessa on vanhempi mekaanisesti/hydraulisesti ohjattu loota. Lisäksi eri koneet keulalla. En usko, että niiden pitäisikään vaihtaa ihan samalla tavalla.

Hiukan nuo kierrosluvut tuntuvat minustakin korkeilta, mutta saattavat johtua kovemmasta kaasusta, jolloin automaatti yrittää kiihdyttää rajummin.

Yritä päästä vertaamaan toiseen samanlaiseen autoon.


T, Antti
antti@offroadpaja.fi
http://www.offroadpaja.fi/
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: LT-230 jakis ZF-automaatin perään Frohike O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 13.09.2006 16:14
Automaatin pannat SoSo Tekniikka & Jutustelu 1 17.05.2006 04:14
Automaatin öljyjen vaihto Nerd-O Tekniikka & Jutustelu 9 16.05.2006 21:22
Automaatin öljyvuoto Killman Tekniikka & Jutustelu 4 17.05.2005 11:46
Automaatin "virityksestä"? moggirange Tekniikka & Jutustelu 9 30.03.2005 22:28


Sivu luotu: 13:03 (GMT +2).