![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Ja selitetään vielä lisää. Olen antanut itseni ymmärtää että sillä vähennettäisi esim. "nimismiehen kiharoissa" helposti tapahtuvaa akselin pompottamista, eli iskarit vaimentais akseliin kohdistuvia kiertovoimia voiman suunnassa. Näin ainakin teoriassa. Konstruktion toimivuudesta maastossa en sitte sano mitn... -Lyttis- Note! This message was posted anonymously!
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| bj 45:n iskareiden säätö | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 09.08.2007 08:30 | |
| HJ:n iskareiden pituus | HJ60_Jussi | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 21.01.2007 23:52 |
| Iskareiden hankintaa | jallu80 | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 28.05.2006 12:02 |
| Iskareiden "jatkaminen" ? | Tumppi | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 08.04.2006 20:37 |