Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 26.02.2006, 21:47
Pasi Pasi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 12.03.04
Sijainti: Pornainen, Finland.
Viestit: 340
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Ei taida kannattaa ruveta akselia ohentamaan. En ymmärrä miks pitää korottaa niin paljo et sit joutuu taas vähentää maavaraa murikkaa laskemalla. Mahtuuhan alla pyörimään muutenkin niin isot pyörät kuin vetovehkeet kestää...korin nosto antaa ainakin tarpeeksi tilaa pyörille.
Eihän se maavara mihinkään pienene, jos koko akselistohässäkkää pudottaa rungosta alaspäin. Maavara murikan alla pysyy samana ja akselien välillä kasvaa

Tuosta hommasta oli joskus puhetta jossain ja jopa kuva...pitääpä kaivaa esille.

--
T: Pasi & Pajero -89 3.0V6 LWB

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pajeron korotus ym. tdic-89 Tekniikka & Jutustelu 10 13.10.2007 19:29
Pajeron korotus Kantonen Tekniikka & Jutustelu 6 26.09.2005 19:41
pajeron korotus ? Tekniikka & Jutustelu 33 14.08.2005 21:34
Pajeron korotus? Teppo2 Tekniikka & Jutustelu 4 13.12.2004 14:44
Pajeron korotus ??? Tekniikka & Jutustelu 0 14.05.2003 14:35


Sivu luotu: 15:55 (GMT +2).