Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 26.02.2006, 12:28
Paavo Paavo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 16.01.03
Sijainti: Oulu, Finland
Viestit: 4.363
Perusasetus

Kardaanin kokonaiskulmahan se ratkaisee, ei se ristikko tiedä onko kulmaa sivulle vai ylös/alas. Kulma ei saa olal liian iso (max ~17 astetta? vasta oli juttua jossain toisessa topikissa, riippunee myös ristikosta jonkinverran) ja se olis siis hyvä saada suurinpiirtein samaksi molemmissa päissä, jotta perä pyöris tasaisella nopeudella.

"There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't."
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
dodgen gummit dimmy Tekniikka & Jutustelu 3 28.04.2015 15:43
Rangen kardaanista Arska-tehtaalta Tekniikka & Jutustelu 5 26.03.2007 15:33
Moniosaisesta kardaanista kysymys tonnisata Tekniikka & Jutustelu 7 20.04.2006 18:58
dodgen jarrulevystä american Tekniikka & Jutustelu 7 12.03.2006 18:26
O: Dodgen startti AAPEEE O/M/V Muut 0 09.11.2004 21:47


Sivu luotu: 21:39 (GMT +2).