![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Tehon kokeilu: pitäis löytää levyjarrullinen auto, jossa on suurinpiirtein
samanpaksuinen jarrupääsylinteri/mäntä. Siitä tehostimen alipaineletku tukkoon (tai irti ja tukkoon) ja jarruja kokeilemaan, jos tehoa on järkevällä polkaisulla riittävästi, niin vois toimia ilman tehostajaakin, jos omaan autoon tulee vähintään vastaavat levyjarryt, eli levyn halkaisija ja satuloiden mäntien pinta-ala. Enemmän isompia mäntiä isommalla levyllä -> tehokkaammat jarrut. 2-piirinen pääsylkky sopii myös levyjarruihin hyvin, on turvallisempi kuin 1-piirinen, jossa yhdenkin jarruputken tai -letkun rikkoontuminen tekee autosta täysin jarruttoman. "There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't." |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Minkä laitteen PTO? | ZeiZei | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 10.08.2007 01:17 |
Minkä ostaisi? | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 17.06.2007 21:40 |
Minkä ottaisit | Lars | Bullshit | 13 | 14.01.2006 14:03 |
Minkä startti?? | MakeH | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 16.09.2005 22:03 |
Minkä värinen on paloauto? | mikjus | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 31.05.2004 13:28 |