Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 26.02.2006, 12:25
Paavo Paavo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 16.01.03
Sijainti: Oulu, Finland
Viestit: 4.363
Perusasetus

Tehon kokeilu: pitäis löytää levyjarrullinen auto, jossa on suurinpiirtein
samanpaksuinen jarrupääsylinteri/mäntä. Siitä tehostimen alipaineletku tukkoon
(tai irti ja tukkoon) ja jarruja kokeilemaan, jos tehoa on järkevällä polkaisulla
riittävästi, niin vois toimia ilman tehostajaakin, jos omaan autoon tulee
vähintään vastaavat levyjarryt, eli levyn halkaisija ja satuloiden mäntien
pinta-ala. Enemmän isompia mäntiä isommalla levyllä -> tehokkaammat jarrut.

2-piirinen pääsylkky sopii myös levyjarruihin hyvin, on turvallisempi kuin 1-piirinen,
jossa yhdenkin jarruputken tai -letkun rikkoontuminen tekee autosta täysin jarruttoman.

"There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't."
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Minkä laitteen PTO? ZeiZei Tekniikka & Jutustelu 6 10.08.2007 01:17
Minkä ostaisi? Nerd-O Tekniikka & Jutustelu 17 17.06.2007 21:40
Minkä ottaisit Lars Bullshit 13 14.01.2006 14:03
Minkä startti?? MakeH Tekniikka & Jutustelu 4 16.09.2005 22:03
Minkä värinen on paloauto? mikjus Tekniikka & Jutustelu 6 31.05.2004 13:28


Sivu luotu: 19:52 (GMT +2).