![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Sentin korkuiset on todennäköisesti jo sahattu pienemmiksi. Jos en nyt ihan väärin muista niin minulla on/oli aika pitkälti saman näköiset kuin tuossa Dodgessa. Täytyy käydä auton alla ryömimässä... ![]() Gen2 palleron ylätukivarsilla voisi kuulemma saada lisää liikevaraa, mutta kyllä minusta nähden vetarit tulee joka tapauksessa ensimmäiseksi vastaan. EDIT: nojoo, on tuossa Dodgessa aika hyvin varaa ylätukivarren alla ja taitaa olla joku aftermarket bumpstoppi. Mutta olisiko niin että tuossa ei sitten ole vääntösauvoja käännetty yhtään? - Isoa kovaa kellon ympäri - Edited by - HobGoblin on 24/02/2006 18:10:16
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pajeron korotus ym. | tdic-89 | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 13.10.2007 19:29 |
Pajeron korotus | Kantonen | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 26.09.2005 19:41 |
pajeron korotus ? | Tekniikka & Jutustelu | 33 | 14.08.2005 21:34 | |
Pajeron korotus? | Teppo2 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 13.12.2004 14:44 |
Pajeron korotus ??? | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 14.05.2003 14:35 |