Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 24.02.2006, 16:43
HobGoblin HobGoblin ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 29.08.05
Sijainti: Tampere, Finland.
Viestit: 280
Perusasetus

Sentin korkuiset on todennäköisesti jo sahattu pienemmiksi. Jos en nyt ihan väärin muista niin minulla on/oli aika pitkälti saman näköiset kuin tuossa Dodgessa. Täytyy käydä auton alla ryömimässä...
Gen2 palleron ylätukivarsilla voisi kuulemma saada lisää liikevaraa, mutta kyllä minusta nähden vetarit tulee joka tapauksessa ensimmäiseksi vastaan.

EDIT: nojoo, on tuossa Dodgessa aika hyvin varaa ylätukivarren alla ja taitaa olla joku aftermarket bumpstoppi. Mutta olisiko niin että tuossa ei sitten ole vääntösauvoja käännetty yhtään?

- Isoa kovaa kellon ympäri -

Edited by - HobGoblin on 24/02/2006 18:10:16

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pajeron korotus ym. tdic-89 Tekniikka & Jutustelu 10 13.10.2007 19:29
Pajeron korotus Kantonen Tekniikka & Jutustelu 6 26.09.2005 19:41
pajeron korotus ? Tekniikka & Jutustelu 33 14.08.2005 21:34
Pajeron korotus? Teppo2 Tekniikka & Jutustelu 4 13.12.2004 14:44
Pajeron korotus ??? Tekniikka & Jutustelu 0 14.05.2003 14:35


Sivu luotu: 14:17 (GMT +2).