Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 23.02.2006, 18:05
HobGoblin HobGoblin ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 29.08.05
Sijainti: Tampere, Finland.
Viestit: 280
Perusasetus

Taitaa olla toisinpäin, se lisättävä aine on kitkanmuuntoainetta joka lisää luistoa perään.
Eli kun laittaapi öljyt joissa ei ole em. substanssia niin tuota lisäämällä saa luiston määrän passattua sopivaksi.
No miksi sitten pitäisi laittaa mitään luistavaa ainetta kitkaperään? Ilman kitkanmuuntoainetta kitkalevyt kuluvat nopeasti ja kitkalukon toiminta loppuu tykkänään.
Tai näin olen antanut itselleni kertoa. Olen myöskin harkinnut liruttavani periin punalinjaöljyt, mutten ole vielä sinne asti ehtinyt.
OT, melkein, sörry...

- Isoa kovaa kellon ympäri -
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Jeepin lukoista vepele Tekniikka & Jutustelu 5 31.01.2007 09:03
tasauspyörästön lukoista Tekniikka & Jutustelu 6 17.01.2007 18:23
hojottimen lukoista? Tekniikka & Jutustelu 2 01.03.2006 21:00
Vielä vähän kemppi lukosta... (suzukiin) valkkari Tekniikka & Jutustelu 15 09.10.2005 15:14
Vielä ihan vähän renkaista... Killman Tekniikka & Jutustelu 0 01.03.2005 23:20


Sivu luotu: 07:00 (GMT +2).