![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Taitaa olla toisinpäin, se lisättävä aine on kitkanmuuntoainetta joka lisää luistoa perään.
Eli kun laittaapi öljyt joissa ei ole em. substanssia niin tuota lisäämällä saa luiston määrän passattua sopivaksi. No miksi sitten pitäisi laittaa mitään luistavaa ainetta kitkaperään? Ilman kitkanmuuntoainetta kitkalevyt kuluvat nopeasti ja kitkalukon toiminta loppuu tykkänään. Tai näin olen antanut itselleni kertoa. Olen myöskin harkinnut liruttavani periin punalinjaöljyt, mutten ole vielä sinne asti ehtinyt. OT, melkein, sörry... ![]() - Isoa kovaa kellon ympäri - |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Jeepin lukoista | vepele | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 31.01.2007 09:03 |
tasauspyörästön lukoista | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 17.01.2007 18:23 | |
hojottimen lukoista? | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 01.03.2006 21:00 | |
Vielä vähän kemppi lukosta... (suzukiin) | valkkari | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 09.10.2005 15:14 |
Vielä ihan vähän renkaista... | Killman | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 01.03.2005 23:20 |