Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #18  
Vanha 17.02.2006, 23:43
-MAKE-:n Avatar
-MAKE- -MAKE- ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 11.02.05
Sijainti: Kangasala, Finland.
Viestit: 3.792
Perusasetus

Annanpa minäkin "asiantuntijalausunnon"

Ajossa on ollut Esab LKA 150 pari vuotta. Siis vajaavaihekone ja edullinen.
Tähän asti kaikki normaalit autotallihommat ja pari oikein kaupallistakin hommaa on hoituneet hyvin. Kone on helppo säätää, vain virta ja langansyöttö säädettävinä. Aineet on liikkuneet 0,75-10mm välillä. Jostain 4mm ylöspäin täytyy tehdä viisteet mutta sitten liittyy kunnolla.

MUN mielestä tallikonetta hankkiessa ei ratkaiseva tekijä ole vaiheiden määrä. Olen hitsannut muutamilla tätä Esabbia selvästi huonommilla 3-vaihekoneilla. Olivat tosin aika vanhoja mutta ei 3-vaihettakaan auttanut.

--Medisiin, sano ryssä kun pullon löysi.--
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ruostumattoman teräksen hitsaaminen tmx50 Tekniikka & Jutustelu 47 19.12.2014 13:07
Patrolin napalukkojen jumiin hitsaaminen? VonLeka Tekniikka & Jutustelu 4 06.04.2008 22:38
Iskarin hitsaaminen? baxxter Tekniikka & Jutustelu 14 27.04.2004 14:29
Ruiskuauton hitsaaminen pjtk Tekniikka & Jutustelu 5 05.03.2004 21:05


Sivu luotu: 23:33 (GMT +2).