![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#18
|
||||
|
||||
![]()
Annanpa minäkin "asiantuntijalausunnon"
Ajossa on ollut Esab LKA 150 pari vuotta. Siis vajaavaihekone ja edullinen. Tähän asti kaikki normaalit autotallihommat ja pari oikein kaupallistakin hommaa on hoituneet hyvin. Kone on helppo säätää, vain virta ja langansyöttö säädettävinä. Aineet on liikkuneet 0,75-10mm välillä. Jostain 4mm ylöspäin täytyy tehdä viisteet mutta sitten liittyy kunnolla. MUN mielestä tallikonetta hankkiessa ei ratkaiseva tekijä ole vaiheiden määrä. Olen hitsannut muutamilla tätä Esabbia selvästi huonommilla 3-vaihekoneilla. Olivat tosin aika vanhoja mutta ei 3-vaihettakaan auttanut. --Medisiin, sano ryssä kun pullon löysi.-- |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ruostumattoman teräksen hitsaaminen | tmx50 | Tekniikka & Jutustelu | 47 | 19.12.2014 13:07 |
Patrolin napalukkojen jumiin hitsaaminen? | VonLeka | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 06.04.2008 22:38 |
Iskarin hitsaaminen? | baxxter | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 27.04.2004 14:29 |
Ruiskuauton hitsaaminen | pjtk | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 05.03.2004 21:05 |