Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 14.02.2006, 06:13
Ahosensetä:n Avatar
Ahosensetä Ahosensetä ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 01.10.04
Sijainti: Marttila, Finland.
Viestit: 4.066
Perusasetus

Eihän sitä kovin paljoa saisi hävitä. En osaa tarkkaa määrää kylläkään sanoa.

Jos vesi ei tule ulos mistään näkyvästä paikasta, niin:
* Menee sylintereihin esim. imukanavan kautta ja sitten pakoputkesta ulos -> pakoputkesta tulee valkoista savua.
* Kannentiiviste vuotaa painetta nestepuolelle -> paine nousee -> paisuntasäiliön korkki aukeaa -> neste tulee höyrynä ulos. Paisuntasäiliössä haisee pakokaasu.

OT: VM tuntuu kuluttavan herkemmin vettä kuin esim. V8. Siinä voisi auttaa paisuntasäiliön nostaminen ylemmäs (tarkoittaa: lähemmäs rintapeltiä). Silloin systeemi täyttyy hiukan paremmin. Säiliö saa myös olla melko täynnä.

T, Antti
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: Rangen ovi Range-Miki O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 8 22.12.2005 08:45
O: rangen V8 jutkula O/M/V Muut 1 08.12.2005 22:39
Rangen ECU:sta Tikru75 Tekniikka & Jutustelu 4 03.11.2005 18:54
Rangen ECU Tekniikka & Jutustelu 13 27.07.2004 07:41
Rangen PTO sippis Tekniikka & Jutustelu 0 29.07.2003 11:18


Sivu luotu: 09:40 (GMT +2).