Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #14  
Vanha 12.02.2006, 11:01
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

juu siis 2 tahti moottoreita ei nykyään autovalmistajat käytä koska autot eivät mene päästö vaatimuksista läpi. ja kaksi tahti dieselissä muuten on pakko olla ahdin kun sitä joku tuolla oli ihmetellyt muuten ei saada tarpeeksi täytöstä sylinteriin. periaattessahan 2 tahti on tehokkaampi koska tyotahti on joka kampiakselin kierroksella kun taas 4 tahtisessa vain joka toisessa. ja sylinterin rakenteella saavutetaan suuremmat kierrosmäärät kuin 4 tahtisella.


Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
CJ7 Diesel blomi Tekniikka & Jutustelu 12 20.12.2007 18:34
m: 6.2 diesel jeepwillys O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 11.10.2007 18:44
M:K-750 -67 (900 diesel) jp-suzuki O/M/V Muut 5 10.06.2007 11:41
M:bmc 6-diesel toyota4x4 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 20.02.2007 20:27
m: LR ser III 109 diesel 73 Traveler O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 5 25.03.2006 21:17


Sivu luotu: 09:28 (GMT +2).