![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#14
|
|||
|
|||
![]()
juu siis 2 tahti moottoreita ei nykyään autovalmistajat käytä koska autot eivät mene päästö vaatimuksista läpi. ja kaksi tahti dieselissä muuten on pakko olla ahdin kun sitä joku tuolla oli ihmetellyt muuten ei saada tarpeeksi täytöstä sylinteriin. periaattessahan 2 tahti on tehokkaampi koska tyotahti on joka kampiakselin kierroksella kun taas 4 tahtisessa vain joka toisessa. ja sylinterin rakenteella saavutetaan suuremmat kierrosmäärät kuin 4 tahtisella.
Note! This message was posted anonymously! |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
CJ7 Diesel | blomi | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 20.12.2007 18:34 |
m: 6.2 diesel | jeepwillys | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 11.10.2007 18:44 |
M:K-750 -67 (900 diesel) | jp-suzuki | O/M/V Muut | 5 | 10.06.2007 11:41 |
M:bmc 6-diesel | toyota4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 20.02.2007 20:27 |
m: LR ser III 109 diesel 73 | Traveler | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 25.03.2006 21:17 |