![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#15
|
|||
|
|||
|
Sen pikku-E:n sai yhteen aikaan yksinkertaisesti käymällä poliisin luona uusimassa korttinsa. Silloin taisi tulla nämä norttiaskin kokoiset laminaattikortit. Kyllä sen silloin haki myös moni sellainen, joka ei osannut edes peräkärryn vetokytkintä käyttää saati peruuttaa kärrin kanssa. Muistaako joku, mikä peruste siihen löysään myöntämiseen silloin oli?
Offipalsta.com - sinne ne webwheelerit menneet on |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| O: Pikku traktori | SoSo | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 29.02.2008 20:38 |
| Pikku kullannuput.... | Rainy | Chit-Chat | 13 | 23.01.2007 15:40 |
| pikku G | Linkit | 12 | 10.11.2006 12:20 | |
| O: Pikku Suiza | ippendale | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 18.07.2006 10:22 |
| M: Pikku sportti | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 19.03.2006 16:05 | |