Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 07.02.2006, 20:40
Eskimo Eskimo ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.10.03
Sijainti: Kajjjaani, .
Viestit: 3.320
Perusasetus

Täällä korvessa muutaman firman HDJ:sta posahti jakopää tehden kymmenien tuhansien mummojen remontin. Kantta, venttiiliä jne. mitä voi kuvitella kun jakopää menee rikki.

Seppä (=todella ammattitaitoinen tyyppi) remontoi koneen ja kommentoi, että onpas todella heikosti rakennettu jakopää.

Käsittääkseni välipyörä tai sen laakerointi on tehty sulakkeeksi.

Liekkö tojotalla sattunut liian hyvä kone niin on pitänyt keinotekoisesti heikentää...?

Sittenhän on noissa on ollut laakerivikaa alakerrassa jos SLCK:n foorumin juttuja on uskominen.

Muuten kai ne on aikalailla ikiliikkujia.


____________________________________
- jm

KoMk ry. Off Road Team. SLCK #110.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 17:55 (GMT +2).