![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]()
mulla on vanhakoppasessa hiluxissa hiasen kitkat edessä sekä takana,kannattaa laittaa ehdottomasti mä olen sitä mieltä että ne on ihan ok sanoi kitkoista marisiat mitä hyvänsä.
kyllä ton hilun ajoominaisuudet nousi kohisten verrattuna ihan lokottomaan mikä se mulla monet vuodet oli. ja kustannuksista toinen kitka makso 20€+keskimurikan kuori 20€,toinen huutava hiasen perä oli 100€ pinjonin laakeri kahisi niinkuin niissä yleensä ekana menee kun öljyn pinta laskee. heitin siihen hiasen keskimurikkaan uudet pg 4,88 hiluxin korkeat välitykst laakereineen,ja upotin ne noihin matalavälityksisiin vanhinkoppa hilun periin. että näin meillä mutta en mä mikää oikee offi äijä ookkaa kun ei maantiä offaus kiinnosta pätkääkään, sitäpaitsi tojotat pas**ja ![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Jeepin automaatista/turbiini lukosta | vepele | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 07.04.2008 19:19 |
Wagon lukosta kysymys tietäjille? | iurista | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 17.01.2007 21:21 |
kokemuksia Auburn -lukosta edessä? | FinnDRZ | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 10.10.2006 14:12 |
Vielä vähän kemppi lukosta... (suzukiin) | valkkari | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 09.10.2005 15:14 |
Onko kellään BJ-75 lukosta räj.kuvia | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 12.08.2005 21:08 |