![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#26
|
|||
|
|||
![]() |
#27
|
||||
|
||||
![]()
paineenalainen=tiiviin korkin takana oleva vesi voi olla kuumempaa ilman että silti kiehuu...
läjän korkkia tuntematta vois silti heittää että onko tiivistepinnat/tiivisteet ehjät ja lukittuu suoraan ja kunnolla? |
#28
|
||||
|
||||
![]()
Kokeiles vaihtaa ihan ekana toi syylärin korkki. Vaikuttais vähän siltä etti se pidä tarpeeksi painetta.
Vesi kun lämmetessää laajenee ja tuottaa järjestelmään paineen, jos korkki sitä ei pidä niin se purskauttaa vedet pihalle ja kuten tossa joku jo mainitsikin niin paineettomana se näyttäys kiehuvan vaikkei sitä tekisikään kuin vasta jäähdytysjärjestelmästä poistuessaan. Huonot korkit on toyotissa enemmän sääntö kuin poikkeus. Niin ja noi motonetin korkit ei näytä kestävän kuin max vuoden.. parin korkin kokemuksella. |
#29
|
|||
|
|||
![]()
pistin kylmänä sen käyntii niin jäähyttimessä kuplii, tulee kivoja pieniä kuplia koko ajan...
![]() las-c Note! This message was posted anonymously! |
#30
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
.: www.offikuume.com :. |
#31
|
|||
|
|||
![]()
Mulla oli ihan vastaavat lämpöongelmat HJ:ssa.
Vaihdoin viskoflektiin uudet silikoniöljyt ja se oli sillä selvä. Onko LJ:ssä viskoflekti? Matti |
#32
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
/* Life Begins at 35" */ |
#33
|
||||
|
||||
![]()
Aja auto lämpöseksi ja jätä tyhjäkäinnille jos vartin päästä lämppäri lykkää lämmintä niin kansi on ehjä.
|
#34
|
|||
|
|||
![]()
joo o yhen maastoauto korjaamo yrittäjän kanssa katottii tänää sitä ja tuomio tuli, kansi tai tiiviste. läjä on nyt tossa lähikorjaamolla, just vein sen sinne...
ja kyl se on lämmintä puhaltanu tyhjäkäynnillä sen jälkee ku on ajettu lämpöseks... .: www.offikuume.com :. |
#35
|
|||
|
|||
![]()
Minkäs koneen kannet käy 2-LThen??? käykö 2-T kansi?
.: www.offikuume.com :. Edited by - las-c on 01/02/2006 19:27:06 |
#36
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tarkotit varmaan 2-L konetta? |
#37
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
.: www.offikuume.com :. Edited by - las-c on 02/02/2006 09:17:21 |
#38
|
|||
|
|||
![]()
Selailin tuota korjauskäsikirjaa Max Ellery's Factory Workshop Manual ISBN 0-646-01855-8. Ainoa ero 2L ja 2L-T:n kansien välillä, jonka löysin, on nokka-akseli. Ilmeisesti siinä on ajoitus erilainen. Mutta muitakin tuossa dokumentoimattomia eroja saattaa olla.
HJ61 -90 & LJ70 -89 |
#39
|
|||
|
|||
![]()
Tais olla imupuolellakin eroa,jos oikein muistan??
Kaikki on paskaa, paitsi kusi! |
#40
|
|||
|
|||
![]()
Paljon mahdollista, jopa todennäköistä. Tuossa manuskassa ei mainita esim. venttiililautasten halkaisijaa. Venttiilivarret ovat samalla halkaisijalla.
HJ61 -90 & LJ70 -89 |
#41
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
.: www.offikuume.com :. |
#42
|
||||
|
||||
![]()
Oisko muuten sama homma kun muidenkin toyotan diesel turbojen kanssa, eli vaparit on esikammioita ja turbot suorasuihkuja?
|
#43
|
|||
|
|||
![]()
Kyllä 2L-T on esikammiokone.
HJ61 -90 & LJ70 -89 |
#44
|
||||
|
||||
![]()
Mun läjään kun kantta haettiin niin Hiacenkin kansi oli vertailussa. Äkkiä silmin huomattava ero oli että pakosarjan pultit oli eri tavalla. Mutta samalta valulta näytti.
Feel free to shake. And don´t you forget to boogie! |
#45
|
|||
|
|||
![]()
ostakaa joku LJ ilman kantta rikkinäisellä kannella tai sit uudella kannella? en jaksa noi kalliita osia omistavaa autoa pitää...
.: www.offikuume.com :. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Uusi Pajero / Uusi Land Cruiser | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 15.08.2007 18:45 | |
O/ kansi | talli-paallikko | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 17.09.2006 17:17 |
O:3B kansi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 25.03.2006 13:17 | |
O:LJ:n kansi | Setä | O/M/V Muut | 1 | 09.04.2005 20:57 |
M: BJ:n kansi | Pauli | O/M/V Muut | 0 | 21.11.2004 23:21 |