Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #14  
Vanha 01.02.2006, 09:03
kany:n Avatar
kany kany ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 19.07.04
Sijainti: Ii, Finland.
Viestit: 454
Perusasetus

Mulla on tuollanen Weberi B20sen päällä. Suuttimet ne mitkä siinä sattu olemaan Bankussa. Toimii tyydyttävästi mutta "booaaaaa" kun toisio lähtee aukeamaan - säätö ja korjaussarja odottelee lämpimiä kelejä sekä aikaa...

Mutta tuohon mittaripolitiikkaan. Analoginen eli viisari mittari ei tässä tapauksessa toimi. Sen input impedanssi on liian pieni lambda anturille. Ajattele vaikka että tuo lambda on aivan hengetön jännitelähde tai patteri tms. ja mittari kuormittaa sitä kun jännitettä yritetään mitata. Mitä enenmmän kuormaa sitä vääristyneempi lukema - digimittareissa kuorma on megaohmeja eli impedanssina suuri ja kuormana pieni. Jos välttämättä haluaa käyttää analogista niin pitää värkätä bufferi väliin.

Yks (ja 3) johtosella lambdalla pitää mittarin maapiste laittaa mahdollisimman lähelle lambdaa jotta häiriöt ei sotkis mittausta.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Weber 36 Repro O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 26.04.2009 20:13
O:Weber DGV 32/36 kaasari vilmur O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 19.03.2007 10:00
o: weber 32/36 dgv veivi O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 25.01.2006 20:50
Weber DGV/DGAV -Jussi- Tekniikka & Jutustelu 13 29.11.2005 14:14
M: Weber Kupla O/M/V Muut 0 21.09.2004 18:43


Sivu luotu: 16:16 (GMT +2).