Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 30.01.2006, 05:46
Ahosensetä:n Avatar
Ahosensetä Ahosensetä ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 01.10.04
Sijainti: Marttila, Finland.
Viestit: 4.066
Perusasetus

Lainaus:
quote:Oon kyllä eri mieltä omien kokemusten perusteella. Kaikissa veneissä on suurin tarve poverille ollu 2500-3000rpm välillä, kun pintaannousu tapahtuu. Sen jälkeen mennään helpolla ja pikku teholla.
Tehontarve tosiaan hiukan putoaa plaanikynnyksen jälkeen, mutta ei se ihan pintakaasulla pysy kulussa senkään jälkeen.

Lainaus:
quoteintaannousu n 3000rpm ja matkakiekat 2700-2800
Minkäslaisia kierroksia tällä koneella käytettäisiin tiellä? Veikkaisin 2000 rpm pintaan.

Lainaus:
quote:Kyllähän autoissakin pensanpinta heiluu paljon mutkissa jne, en oikein usko, että siinä mitään eroa olisi venekäyttöön.
Heiluu kyllä, muttei ollenkaan niin paljon. Varsinkin uppoumaveneissa keinuminen aallokossa on aika kovaa.

Ja toistan vielä, että tuo ei ollut varmaa tietoa.

T, Antti
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Dieselien eroja ? arhe Chit-Chat 6 22.01.2008 08:18
Dieseleissä eroja? Aapo-A Tekniikka & Jutustelu 15 16.12.2007 17:54
Eroja rullakidoissa? Setä Tekniikka & Jutustelu 2 25.07.2006 21:30
Eroja Patrollin 3.3d ja 3.3td PatrolAss Tekniikka & Jutustelu 4 09.01.2005 22:11
lantikoiden eroja jsr Tekniikka & Jutustelu 0 19.09.2003 20:52


Sivu luotu: 02:01 (GMT +2).