Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #28  
Vanha 29.01.2006, 18:49
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Hukkakipinä järjestelmä on edullinen ja kohtuu hyvä, mutta varjopuolia siitäkin löytyy luotettavuuden puolelta. Neloskoneessa ovat pareja 1-4 ja 2-3 (männät yhtä aikaa yläkuolokohdissa).

Jos 4-sylinterissä pahoja ongelmia sytytyksessä, niin myös "samoja" ongelmia 1-sylinterissä (tai päinvastoin).

Puola per sylinterin on kalliimpi järjestelmä ja vaatii ohjaukseltakin enempi, mutta pelistä katoaa vain yksi sylinteri kerrallaan.

Molemmissa järjestelmissä korkeammat jännitteet, joten läpilyönnitkin syntyvät herkästikkin, toisaalta sijoituspaikkakin huomattavasti vapaampi.

j.h

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Patrollin 12v lisä järjestelmä tapsa4x4 Tekniikka & Jutustelu 27 25.02.2012 22:02
Suikkaan suorasytytys Heguli Maasturiprojektit 18 13.01.2011 13:19
Kokemuksia suorasytytys järjestelmistä? Zamppa Tekniikka & Jutustelu 4 19.03.2008 07:51
Suzukin polttoaine järjestelmä juttua/kysymyksiä anracing Tekniikka & Jutustelu 4 26.12.2007 11:27
rinnakkainen 24v järjestelmä. hevyc Tekniikka & Jutustelu 8 13.12.2007 11:29


Sivu luotu: 16:51 (GMT +2).