![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Eikös Patrolissa ole ihan samanlainen jäykkä etuakseli kuin Toyotassa, Lantikoissa, Range Rovereissa, jne.? Eli vastaus on automaattisesti ...
Akselputken päässä näkyy semmoinen kirkas (vanhemmissa vähemmän kirkas) kuula, jonka päällä ja alla ovat olkatapin laakerit. Kuulan sisällä on oljyä tai notkeaa rasvaa, joka ristikon tai vakionopeusnivelen pyöriessä lentää kuulan sisällä ja voitelee ylemmän olkatapin laakerin. Alempi on koko ajan öljyssä. Jos ajelee pitkään napalukot auki takavedolla eikä nivel pyöri kuulan sisällä, niin mikäs silloin voitelee ylemmän olkatapin laakerin? Onko näissä ollut ongelmia? T, Antti antti@offroadpaja.fi http://www.offroadpaja.fi/ |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
patrol | tapsa86 | Maasturiprojektit | 46 | 17.06.2009 11:35 |
GR Patrol | Predator | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 08.03.2005 16:45 |
Patrol GR | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 05.03.2005 23:58 | |
patrol? | lisko70 | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 18.02.2005 22:00 |
patrol | uni | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 24.03.2003 22:07 |