Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 27.01.2006, 21:22
Ahosensetä:n Avatar
Ahosensetä Ahosensetä ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 01.10.04
Sijainti: Marttila, Finland.
Viestit: 4.066
Perusasetus

Eikös Patrolissa ole ihan samanlainen jäykkä etuakseli kuin Toyotassa, Lantikoissa, Range Rovereissa, jne.? Eli vastaus on automaattisesti ...

Akselputken päässä näkyy semmoinen kirkas (vanhemmissa vähemmän kirkas) kuula, jonka päällä ja alla ovat olkatapin laakerit. Kuulan sisällä on oljyä tai notkeaa rasvaa, joka ristikon tai vakionopeusnivelen pyöriessä lentää kuulan sisällä ja voitelee ylemmän olkatapin laakerin. Alempi on koko ajan öljyssä.

Jos ajelee pitkään napalukot auki takavedolla eikä nivel pyöri kuulan sisällä, niin mikäs silloin voitelee ylemmän olkatapin laakerin? Onko näissä ollut ongelmia?


T, Antti
antti@offroadpaja.fi
http://www.offroadpaja.fi/
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
patrol tapsa86 Maasturiprojektit 46 17.06.2009 11:35
GR Patrol Predator Tekniikka & Jutustelu 7 08.03.2005 16:45
Patrol GR Tekniikka & Jutustelu 2 05.03.2005 23:58
patrol? lisko70 Tekniikka & Jutustelu 17 18.02.2005 22:00
patrol uni Tekniikka & Jutustelu 0 24.03.2003 22:07


Sivu luotu: 16:37 (GMT +2).