Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #17  
Vanha 27.01.2006, 17:56
Rak Rak ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 15.03.04
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.551
Perusasetus

Mulla on bosch tai sen suuntainen kopio, luultavasti 70 amppeeriinen.



Alakorvakolle ei tarvinnu tehä mitään, riitti kun laittoi takapuolelle rikkoja väliin.

Yläkorvakko on tee se itse mallia, kaareva rauta satiaisesta.

Heräte/merkkivalo hoitui irrottamalla johdot orkkissäätimeltä ja laittamalla liittimeen hyppyjohto jolloin sai herätteen kulkemaan alkuperäisiä johtoja pitkin laturin luo.
Valk./pun.(sj410 -85) näyttäis olevan mittaristolta säätimelle tuleva johto, säätimen pistokkeesta laturille on aivan sama mitä karvaa käyttää.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O:Suznaan etuakselisto jutkula O/M/V Muut 0 04.04.2004 14:33
M: lisää osia.... Jeeper O/M/V Muut 0 22.07.2003 19:50
3/4 elliptisestä lisää.... Mikko Virtanen Tekniikka & Jutustelu 0 12.05.2003 10:08


Sivu luotu: 20:14 (GMT +2).