![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#17
|
|||
|
|||
|
Mulla on bosch tai sen suuntainen kopio, luultavasti 70 amppeeriinen.
![]() Alakorvakolle ei tarvinnu tehä mitään, riitti kun laittoi takapuolelle rikkoja väliin. Yläkorvakko on tee se itse mallia, kaareva rauta satiaisesta. Heräte/merkkivalo hoitui irrottamalla johdot orkkissäätimeltä ja laittamalla liittimeen hyppyjohto jolloin sai herätteen kulkemaan alkuperäisiä johtoja pitkin laturin luo. Valk./pun.(sj410 -85) näyttäis olevan mittaristolta säätimelle tuleva johto, säätimen pistokkeesta laturille on aivan sama mitä karvaa käyttää. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| O:Suznaan etuakselisto | jutkula | O/M/V Muut | 0 | 04.04.2004 14:33 |
| M: lisää osia.... | Jeeper | O/M/V Muut | 0 | 22.07.2003 19:50 |
| 3/4 elliptisestä lisää.... | Mikko Virtanen | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 12.05.2003 10:08 |