Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 27.01.2006, 06:51
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:
Ylätukivartta on muutettu, eli yläpallon kiinityskohta on noin 40 mm alempana kuin vakiona. Tukivarsia ei saa itse tehdä.

Vaikuttaakos tuo joustomatkaan vai korottaako se etupäätä ylemmäs, vai peräti molempiin? Ja tosiaan kuvatus olisi nyt kyllä hyvä nähdä!

--
T: Pasi & Pajero -89 3.0V6 LWB
Tuollahan se kuva on, sama toiseksi alin josta kysyin siitä rajoitin jutusta. Ei vaan tullu heti katsottua tarpeeksi tarkkaan. Miten ne vetarit toimii tuolleen korottamalla äärimmäisessä ulosjoustossa? Konttorille luultavasti turha tarjota?

Note! This message was posted anonymously!

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pajeron korotus ym. tdic-89 Tekniikka & Jutustelu 10 13.10.2007 19:29
Pajeron korotus Kantonen Tekniikka & Jutustelu 6 26.09.2005 19:41
pajeron korotus ? Tekniikka & Jutustelu 33 14.08.2005 21:34
Pajeron korotus? Teppo2 Tekniikka & Jutustelu 4 13.12.2004 14:44
Pajeron korotus ??? Tekniikka & Jutustelu 0 14.05.2003 14:35


Sivu luotu: 17:58 (GMT +2).