Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 25.01.2006, 12:08
Ahosensetä:n Avatar
Ahosensetä Ahosensetä ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 01.10.04
Sijainti: Marttila, Finland.
Viestit: 4.066
Perusasetus

Noilla teoreettisilla kallistuskulmilla ei oikein tee mitään, kun maastossa auto kumminkin kaatuu jo aikaisemmin alustan epätasaisuuksien vuoksi. Rajoilla olevaa autoa ei voi ajaa yhtään, koska pienikin töyssy kaataa sen.

Yleensä auto kaatuu jyrkässä nousussa tai laskussa, kun hallinta menetetään ja auto pääsee rinteeseen poikittain. Kisoissa tietty mennään sivukallistumissakin rajoilla, mutta safarilla harvemmin.

Harvat kallistusmittarit näyttävät ajossa mitään järkevää, vaan heiluvat sen verran, ettei niistä saa mitään hyödyllistä tietoa. Paikallaan olevassa autossa saa kunnon lukeman.

T, Antti

T, Antti
antti@offroadpaja.fi
http://www.offroadpaja.fi/
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: kallistusmittari(kaupat sovittu) farmari O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 16.01.2007 16:35
Ostetaan Pajeron Tai Rockyn kallistusmittari O/M/V Muut 1 29.12.2006 21:19
Pajeron kallistusmittari. Micco Tekniikka & Jutustelu 11 12.06.2006 20:26
Ostetaan kallistusmittari O/M/V Muut 7 03.09.2005 21:40
Painopiste !! SoSo Tekniikka & Jutustelu 5 03.05.2005 21:47


Sivu luotu: 08:53 (GMT +2).