Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 25.01.2006, 07:23
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Eikös teillä jää se runko edelleen yhtä alas maanpinnasta mitattuna kuin vakiossakin tolla rungon kortuksella? Eli mitä hyötyä kun 33" kumit mahtuu koria korottamattakin? Ajelin reilun kuukauden täysin vakiokorkuisella Pajerolla 33x12,5-15 kumeilla jotka oli istutettu Cragarin -19 ET:n omaaville vanteille. Takapäästä otti kiinni takalokarinkaaren etuosaan (hyvin minimaalisesti) ja edessä lokarin etuosaan ( tästä selvisi kun otti kaaresta käsillä kiinni ja veti ulos noin pari senttiä). Nyt alustaa korotettu ja ei ota mistään kiinni. Joo, ihan varmasti vetarit ja takakardaani huutaa hoosiannaa, mutta eipä ole ainakaan vielä mikään paikka pettänyt. Korin korotus ja auto alkaa pyytää alle isompia pyöriä, jolloin taas loppuu voima kesken...

Ps. Cruiser: ajelen samoilla suunnilla kuin sinäkin ja kukaan ei ole kysellyt mitkä kumit on alla. Lisäksi mulla on jo yhden paikallisen konttorin siunaus 33" kumien leimaamiselle (kun vaan kerkeis asetella vakaajat takas ja laittaa auton muutenkin leima kuntoon).

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pajeron korotus ym. tdic-89 Tekniikka & Jutustelu 10 13.10.2007 19:29
Pajeron korotus Kantonen Tekniikka & Jutustelu 6 26.09.2005 19:41
pajeron korotus ? Tekniikka & Jutustelu 33 14.08.2005 21:34
Pajeron korotus? Teppo2 Tekniikka & Jutustelu 4 13.12.2004 14:44
Pajeron korotus ??? Tekniikka & Jutustelu 0 14.05.2003 14:35


Sivu luotu: 13:42 (GMT +2).