Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 24.01.2006, 19:45
NKH:n Avatar
NKH NKH ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.12.04
Sijainti: Pälkäne, Finland.
Viestit: 1.685
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Eli kannattaako se vakaaja jättää sinne eteen vai heittää lepikkoon?
Juu ota pois vaan mut älä heitä lepikkoon vaan mieluummin johkin talteen jos leimasetä sattuu huomaan ja vaatii sen sinne takas.

LJ-70:n kohdalla ei joustot mitenkään älyttömästi parane kun ei ne jakarityyppiset tukivarret kauheesti orkkispuslilla jousta. Vielä jos autoo on korotettu, korista tai jousista tai miten vaan, ni orkkisiskaritkin jää lyhyeks ellei kiinnikkeitä muuta.

Keula alkaa kyllä "elään" paremmin.

______________________
VAZ 2121 Niva
SORONÓ Off-Road Team #1
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kallistuksen vakaaja -TIMPPA- Tekniikka & Jutustelu 20 19.09.2006 17:35
Kallistuksen vakaaja leimalle? -Timi- Tekniikka & Jutustelu 13 02.04.2006 18:24
A:Kallistuksen vakaaja Blazeriin EePee O/M/V Muut 0 29.01.2005 17:44
Kallistuksen vakaaja JHautopelti Tekniikka & Jutustelu 22 07.12.2003 18:32


Sivu luotu: 20:56 (GMT +2).