Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 23.01.2006, 22:18
Penttimies Penttimies ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 20.01.06
Sijainti: Juuka, Finland.
Viestit: 10
Perusasetus

Ite nostin vanhuksesta 50mm nylontangolla. Ja pultit tein silloin kierretangosta, mitan otin vanhasta pultista + se 50mm. Katsastuksessa ei ottauduttu asiaan millään muotoa, mutta laittoi merkinnän kun sitä pyysin. Ropellin kehyksestä pyyhkäsin alareunasta pois siivun rälläkällä. Vaihdekepin aukoille ei tarvinnu tuon vertaisessa korotuksessa tehdä mitään, mutta nelikkovipua joutui säätämään sivusuunnassa kun alamäkiajossa lykki jakolaatikkoa vapaalle...en muista nyt enää että pitikö sitä kiertää lyhyemmäksi vai pidemmäksi, mutta kun kurkkaat sinne vivun alapäähän niin eiköhän se siitä valkene. Letkuille ei tarvihe tehä mitään, vähän venytät niitä jarruputkispiraalia siellä apparin puolella konehuoneessa.(varovasti siitä spiraalin kohdalta) Ohjausakseli liukuu itsekseen ulos tarvittavan määrän.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hojoon korinkorotusta k81 Tekniikka & Jutustelu 19 20.03.2008 19:33
Korinkorotusta....... Jeeper Chit-Chat 3 10.01.2007 21:44
hj60 -86 O/M/V Ajoneuvot 0 15.08.2006 16:24
M! hj60 battis O/M/V Muut 6 13.05.2005 19:57
M: hj60/61 5v laatikko+muita hj60:sen osia Ahma O/M/V Muut 14 26.07.2004 20:19


Sivu luotu: 02:33 (GMT +2).