Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 19.01.2006, 19:53
pikkari pikkari ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 02.01.06
Sijainti: Töysä, .
Viestit: 48
Perusasetus

Oon korottanu 3 tuumaa KC:ta ja on siinä kaikenlaista nikkaroimista. Ohjaustankoo pitää jatkaa, jäähdytintä laskea, vaihekeppejä jatkaa, löpöntäyttöputkessa ei ole yhtään ylimääräistä, puskurit jää alemmaksi, kartaanin suoja/karkaamislenkki on saatava alemmaks kun on auton pohjassa kiinni... ja tietenkin ite korotuspalat. Aika paljon on johtoja ja putkia mitä pitää irroitella kiinnikkeistä ettei jää kinnaamaan. Itse hommasin Performance Accessories:n sarjan jenkeistä kun auto on jatkuvassa käytössä niin homma tuli tehtyä parissa päivässä kun oli valmiit osat kuten pultit ja semmoset... Työtä lisää niin ihana piirre noissa vanhoissa japseissa kuin ruoste, kaikki on sitte tiukalla...

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HDJ:n korotus IVP4x4 Tekniikka & Jutustelu 2 14.09.2007 06:45
LJ:n korotus Suitsa-Man Tekniikka & Jutustelu 6 11.04.2007 14:30
HJ-61 Korotus M_H Tekniikka & Jutustelu 2 25.10.2005 11:55
hj:n korotus Tekniikka & Jutustelu 7 17.01.2005 23:43
FJ-55 Korotus? jambo72 Tekniikka & Jutustelu 1 12.11.2004 09:23


Sivu luotu: 17:45 (GMT +2).