Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 19.01.2006, 11:25
jpl jpl ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 14.07.04
Sijainti: Salo Märynummi Finland.
Viestit: 430
Perusasetus

Nyt on 2L-IIT kone Läjän nokalla. Meni tosiaan lähes heittämällä. Vaati seuraavat muutokset:

- turbon jälkeinen valurautamutka osoitti hieman rintapeltiä kohti ja pakoputki olisi ottanut siihen kiinni. Vahdoin mutkan vanhasta koneesta (sama turbo). Pakoputken lähtö oli edelleen hieman eri kulmassa johtuen erilaisesta pakosarjasta, joten vaati pakoputken alkupäähän lievän muutoksen.

- vanhassa 2L-T koneessa on jäähdytysjärjestelmän täyttökorkki termostaattikotelon päällä. Tuossa 2L-IIT:sa sitä ei ollut, eikä tuo vanhan koneen termostaattikotelo jalkoineen sopinut uuteen. Väsäsin tuosta vanhasta termostaattikotelon kannesta täyttöaukon ylävesiletkuun.

- osa moottorin anturien liittimistä oli erilaisia. Vaihdoin anturit vanhasta koneesta.

Purin samalla koneesta tuon pakokaasujen kierrätysjärjestelmän (ERG) pois, kun tuo läjä ei ole vähäpäästöinen.

Teho nousi 85 hp -> 97 hp ja vääntö 192 nm -> 220 nm. Ovat näköjään ottaneet tuon lisätehon ahtoja nostamalla 0,5 bar -> 0,7 bar.

Tuli läjästä hieman pirteämpi ajettava.

HJ61 -90 & LJ70 -89
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
WinXP: koneenvaihto Paavo Software 6 29.03.2006 15:35
SJ410 koneenvaihto Tekniikka & Jutustelu 1 30.11.2005 22:46
Keltaisen koneenvaihto Ex_inkkari Chit-Chat 27 09.06.2005 21:53
Suzukin koneenvaihto Nico_de_Nirvi Tekniikka & Jutustelu 4 17.10.2004 14:36


Sivu luotu: 13:54 (GMT +2).