![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Jos rekisteriotteessa on merkintä "G", niin onnistuu maasturikorotukset. Ja sen G:n saa sinne otteeseen, kun vaan on ulosotto, kohtaus- ja jättökulmat kohdillaan ja jonkinmoinen 0lukko jollakin akselilla.. Niin, ja tietysti se neliveto. Nehän ne olivat aikoinaan maastoauton määritelmät, eikös.. Niitä kai sovelletaan "G" -katsastuksessa, mikä itseasiassa on pelkkä rekisterimerkintämuutos.
MaTTi vois tietää enemmän. Kaivaa se.. www.nalle-offroad.com |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: LJ-70 -91 huoltoauto | O/M/V Ajoneuvot | 22 | 05.02.2006 19:03 | |
M: LJ HUOLTOAUTO | toytoy | O/M/V Muut | 0 | 25.07.2005 13:03 |
M: HJ-60, Huoltoauto | uretaani | O/M/V Muut | 3 | 24.04.2005 20:33 |
LJ:stä HUOLTOAUTO | Timbba | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 12.02.2005 23:05 |
huoltoauto???? | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 03.11.2004 09:07 |