Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 16.01.2006, 20:30
Nalle:n Avatar
Nalle Nalle ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 16.12.03
Sijainti: Sodankylä
Viestit: 1.665
Perusasetus

Jos rekisteriotteessa on merkintä "G", niin onnistuu maasturikorotukset. Ja sen G:n saa sinne otteeseen, kun vaan on ulosotto, kohtaus- ja jättökulmat kohdillaan ja jonkinmoinen 0lukko jollakin akselilla.. Niin, ja tietysti se neliveto. Nehän ne olivat aikoinaan maastoauton määritelmät, eikös.. Niitä kai sovelletaan "G" -katsastuksessa, mikä itseasiassa on pelkkä rekisterimerkintämuutos.

MaTTi vois tietää enemmän.


Kaivaa se..

www.nalle-offroad.com
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: LJ-70 -91 huoltoauto O/M/V Ajoneuvot 22 05.02.2006 19:03
M: LJ HUOLTOAUTO toytoy O/M/V Muut 0 25.07.2005 13:03
M: HJ-60, Huoltoauto uretaani O/M/V Muut 3 24.04.2005 20:33
LJ:stä HUOLTOAUTO Timbba Tekniikka & Jutustelu 5 12.02.2005 23:05
huoltoauto???? Tekniikka & Jutustelu 1 03.11.2004 09:07


Sivu luotu: 13:56 (GMT +2).