Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #14  
Vanha 15.01.2006, 18:39
VMK VMK ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 26.02.05
Sijainti: Keski-Savo, .
Viestit: 305
Perusasetus

Toi levy on 4 millistä. Kunhan saa ton rungon sisäsivun tehtyä ni seuraavaks ulkosivu ja sitten alapinta. mitenkähän paljon heittää rungon mitat kunhan tuo rojekti päättyy... <img src=icon_smile_blush.gif border=0 align=middle> Rungon selkämys on ihan kunnossa, jääkööt se vanhan malliksi. Kaikki jousilautaset ja iskarien kiiniikkeet menee uusiksi, myös akselin päästä. Korin kannakkeet pehmeät...

Onkohan kenelläkään LäJään tehtyjä tukivarren rungon puoleisia korvakoita tai edes puolivalmisteita?

EDIT: Startin kanssa pelleily loppui ny, tuli uusi. Kenelle kelpais vanha (penis temppuilee kylmäkäynnistyksissä &lt;-10 celsiusta)?

EDIT: Eikö tuo HJ:n vinssin pyörimissuunta käy yksiin LJ:n ulosoton kanssa? No jos ei, niin kenelläs olisi just se oikeanlainen joku asia mikä se nyt sitten tarviaa ollakkin?

Edited by - VMK on 15/01/2006 18:45:29
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Liikenteeseen otto keskellä talvea 2 päiväksi? kokkolanpoika Tekniikka & Jutustelu 12 12.01.2008 18:05
M/V: LandRover Discovery 200 Tdi -90/Maalattu Teukka O/M/V Ajoneuvot 1 11.03.2007 14:08
Kesäautot liikenteeseen... H_Nietu Chit-Chat 13 25.05.2006 01:01
Land Rover -75 pickup rojekti (Maalattu) aatu Tekniikka & Jutustelu 132 21.11.2005 03:11
Oletko ottanut Vetten liikenteeseen KTM Yleiset 0 12.04.2002 16:52


Sivu luotu: 17:11 (GMT +2).