![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#14
|
|||
|
|||
|
Toi levy on 4 millistä. Kunhan saa ton rungon sisäsivun tehtyä ni seuraavaks ulkosivu ja sitten alapinta. mitenkähän paljon heittää rungon mitat kunhan tuo rojekti päättyy... <img src=icon_smile_blush.gif border=0 align=middle> Rungon selkämys on ihan kunnossa, jääkööt se vanhan malliksi. Kaikki jousilautaset ja iskarien kiiniikkeet menee uusiksi, myös akselin päästä. Korin kannakkeet pehmeät...
Onkohan kenelläkään LäJään tehtyjä tukivarren rungon puoleisia korvakoita tai edes puolivalmisteita? EDIT: Startin kanssa pelleily loppui ny, tuli uusi. Kenelle kelpais vanha (penis temppuilee kylmäkäynnistyksissä <-10 celsiusta)? EDIT: Eikö tuo HJ:n vinssin pyörimissuunta käy yksiin LJ:n ulosoton kanssa? No jos ei, niin kenelläs olisi just se oikeanlainen joku asia mikä se nyt sitten tarviaa ollakkin? Edited by - VMK on 15/01/2006 18:45:29 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Liikenteeseen otto keskellä talvea 2 päiväksi? | kokkolanpoika | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 12.01.2008 18:05 |
| M/V: LandRover Discovery 200 Tdi -90/Maalattu | Teukka | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 11.03.2007 14:08 |
| Kesäautot liikenteeseen... | H_Nietu | Chit-Chat | 13 | 25.05.2006 01:01 |
| Land Rover -75 pickup rojekti (Maalattu) | aatu | Tekniikka & Jutustelu | 132 | 21.11.2005 03:11 |
| Oletko ottanut Vetten liikenteeseen | KTM | Yleiset | 0 | 12.04.2002 16:52 |