![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Katolle saa laittaa työvalot. Myös eteenpäin näyttävät , mutta pitää olla merkkivalolla oleva katkaisin sisällä. Näin ilmoitti mulle joku katsastus-setä , kun utelin ko.asiaa heiltä? Ja ilmeisesti (mutua) pitää olla työvalo ei lisäkaukovalo.
Näppäriä pistokkeita mm. ralli-autoissa käytettäviä saa autotarvikeliikeistä. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Lisävalot katolle? | Maastorauta | Tekniikka & Jutustelu | 28 | 31.05.2016 17:35 |
| m:lumiestettä katolle | vertti | O/M/V Muut | 2 | 16.12.2007 20:20 |
| sähköpistorasia katolle? | cremel | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 04.12.2007 01:08 |
| Teltta maasturin katolle | hector | Linkit | 14 | 31.08.2006 14:17 |
| Katolle asennettavista valoista. | Mhilux | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 30.11.2005 22:15 |