Jepujee, eli torsenit, trueträkit ja muut kertoo sen huonommin pitävään menevän momentin jollain kertoimella vaikka Z sinne paremmin pitävään.... eli siitä johtuu se, et jarrulla pääsee ristiriipunnasta veks. Jarruvoimat jos on 1 molemmis pyörissä ni sinne paremmin pitävään menee sit Z x 1 ja yhden ylittävä osa viepi autoa etiäpäin. Normaali kitkalukko ei tätä tee, eli jarrun painamisen hyötyä en tässä näe.
Sunnuntai offarille riittää tommonen torsen/trueträkki hyvin, tosin jossain kalliolla hypyttämisissä voisi sitä arppia kaivata takana - tai sit automaattilaatikkoa...... Mut toisaalta onhan se vinssikin olemassa ja nuo säästää voimansiirtoa todella paljon jos vaan malttaa..... yks etutumppi katkes ja toinenkin kiertyi kun viime vuonna Talvieksytyksessä seisoin kaasulla ja jarrulla yht'aikaa - pikkuykkönen pesässä tietty :-).
Muuten toimii kyllä tyydyttävästi ja on kuulemma rankun vakio murgulaa vahvempi. Ei o särkyviä pikkupyöriä eikä tappia ja carrier pirun paljon jäykempi = välityksen pitäis kestää paremmin.
Tapsa 2x Truetrac jo kolmatta vuotta.
- Women and cats will do as they please, and men and dogs should relax and get used to the idea -
|