Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 14.01.2006, 09:52
Ahosensetä:n Avatar
Ahosensetä Ahosensetä ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 01.10.04
Sijainti: Marttila, Finland.
Viestit: 4.066
Perusasetus

Lainaus:
quote:Eikös noita kitkalukkoja voi säätää jotenkin?
Ja jos toinen pyörä on ilmassa, käsijarrulla voi avittaa, eikös vaan. Sama ongelma on kai Haldexissakin.
Mielestäni ei. Ongelma on siinä, että se käsijarru haittaa samalla tavalla sitä toistakin pyörää.

Joillain Torsen-tyyppisillä kuulemma toimii, mutta tämäkin on kulopuhetta. Haldex on myös kokematon systeemi.

ETC-järjestelmät yrittävät sutivaa pyörää jarruttamalla saada vetoa sille pitävälle, mutta loppupeleissä jarruttamalla eteneminen on tuhoon tuomittua puuhaa. Näistä on vähän kokemusta. Auttavat talviliukkailla, mutta metsässä niillä ei tee mitään. Eivät tietty haittaakaan, mutta apu on aika pientä.

T, Antt
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: LJ:n kitkalukko Repro O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 23.05.2007 11:59
O: RJ/LJ 70: sen kitkalukko Artzi O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 14.03.2007 22:21
LJ:ssä kitkalukko? Suitsa-Man Tekniikka & Jutustelu 5 14.01.2007 18:04
hj:n kitkalukko mikkot Tekniikka & Jutustelu 1 20.12.2004 15:10
O:kitkalukko O/M/V Muut 0 02.07.2003 12:48


Sivu luotu: 22:26 (GMT +2).