Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Osto ja myynti > O/M/V Muut
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 12.01.2006, 19:51
33SD:n Avatar
33SD 33SD ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.03.04
Sijainti: Etelä-Karjala
Viestit: 1.536
Perusasetus

Olisko ihan mahdoton ajatus ajaa takaisinpäin Lappeenrannan kautta? Sais Valppi nuo renkaansa lähemmäs Rovaniemeä.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Offroad Kainuu. OPA Tapahtumat 724 02.02.2008 10:11
Offroad Kainuu, rouvat ratissa tapahtuma dbuum Tapahtumat 0 24.09.2007 03:28
Off-Road Kainuu YLIMÄÄRÄINEN JÄSENKOKOUS 28.03! Jepse Tapahtumat 7 28.03.2006 15:49
Offroad Kainuu perustettu jallu80 Tapahtumat 40 20.01.2006 14:21
Kyytiä? Tumi Tekniikka & Jutustelu 0 03.08.2003 20:04


Sivu luotu: 23:26 (GMT +2).