Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 09.01.2006, 18:45
Kalle81 Kalle81 ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 13.09.05
Sijainti: Tampere, Finland.
Viestit: 15
Perusasetus


Stefa ilmeisesti vähän joskus päästäny läpi, pois ottaessa mureni käsiin ilmeisesti ei tarkotettua.

Pakosarja lähti hienosti irti ja tiivistinkin oli kunnossa.

imusarjan puolella kaks mutteri niin pahassa paikkaa että hermot meni ei sopinu räikkä eikä lenkki. Mutta kahvi tauko autto. Mitäs yhden männän puhtaus merkkaa.

Pahvissa hius murtuma mutta kansi näytti ehjältä. Aikaa kulu alottelialta viisi tuntia! EI PALJO MITÄÄN. Osia nippu tilattu varaosa liikkeestä ja huomenna vielä jännemmät paikat kun pitäis koota tuskan hien kanssa.

Miten venttiilin varren kumit vaihetaan, tarviiko erikois avaimia kun tulevat sarjan mukana, vois yrittää jos osais.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: 410 Suikan välitys 4:23 tossu O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 5 28.11.2007 18:21
BJ40 korjailua ja rakentelua.. 4x4_88 Maasturiprojektit 5 11.10.2007 21:31
O: suikan ovet, SamiN O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 25.07.2007 08:03
suikan renkaat ? sami_k Tekniikka & Jutustelu 0 12.07.2007 19:40
suikan vinssi sami_k Tekniikka & Jutustelu 8 20.04.2006 04:52


Sivu luotu: 16:09 (GMT +2).