![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#29
|
|||
|
|||
![]()
Moi,
> miksei akkuja voisi pitää keulalla - jos ei ole tilaa, ainakin efi-rangessa joutuu silpomaan ilmanputsarin kotelon että saa toisen akun keulalle sille tarkoitettuun paikkaan - jos aikoo laittaa niin ison (ulkomitat) akun tai isot akut, että eivät millään mahdu orkkispaikalle tai yleensä keulaan - akut on painavia, ja ainakin rangessa se orkkispaikka on ihan keulalla, eli etuakselin edessä - ainakin rangea on halpompi keventää takaa, esim. takaluukun hemmetin painava lasinen yläosa pleksistä tms., jolloin autosta tulee keulapainoinen, tätä voisi kompensoida siirtämällä akut edestä (ihan) taakse - ainakin rangea on hempompi lyhentää takaa kuin edestä -> samat jutut kuin edellisessä (sitten pitää tietty taikinoida tankki johonkin, ja vararenkaan mukanakuskaus hankaloituu leellisesti, jos meinaa vielä pitää takapenkinkin, mutta mutta Mullakin akut on siis edelleen keulalla, mutta muitakin suunnitelmia on, tosin lähinnä teoreettisia toistaiseksi. -Paavo "There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't." |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kuvien laitto | sisua45 | Chit-Chat | 18 | 13.04.2008 06:52 |
Akun koko? | Poor | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 03.03.2007 09:58 |
Kahden akun käyttö (12V systeemi) | Timo_L | Tekniikka & Jutustelu | 30 | 05.02.2007 20:25 |
Kuvien laitto | TimoVuorsola | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 10.11.2005 21:16 |
Akun poisto | Vuosimallit 1984-1996 | 1 | 27.05.2003 15:10 |