Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #29  
Vanha 06.01.2006, 15:45
Hippo Hippo ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 20.07.05
Sijainti: Turku, Finland.
Viestit: 785
Perusasetus

Käytettävät putket:

Minimiaine: Kylmävedetty saumaton hiiliteräs

Minimi vetolujuus: 350 N/mm2

Minimimitat: 38(1,5”)x2,5 tai 40(1,6”)x2.0 mm

Pääkaaren tai pitkittäispääkaarien (ei sivukaarien) ja pitkittäispääkaarien takimmaisessa välituessa on putken minimimitat: 45(1,75”)x2,5 tai 50(2,0”)x2,0 mm (kuvat 253-37 ja 38).

Teräslaatua valikoitaessa tulee kiinnittää huomiota erityisen suureen venymislujuuteen ja aineen soveltuvuuteen hitsaukseen.

Putken taivutus tulee tehdä kylmänä. Putkea ei saa taivuttaa pienemmällä kuin kolmenkertaisella säteellä verrattuna putken halkaisijaan. Jos putki painuu kasaan taivutettaessa saa halkaisijoiden suhde (pienempi/ suurempi) olla pienimmillään 0.9.

Ja tässä suoralinkki akk sääntökirjan turvallisuusmääräykset III http://www.akk-motorsport.fi/saannot/liite_j.htm#turva
Niin ja sääntökirjan saa moottori seuralt iha ilmatteeks kunhan pyytää!!!!

Laita privaa jos tarvetta kyseiselle kirjalle!!!

Katony mitä sä taas hölisit!! Hippo perk....!!!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Turvakehikko Range-Miki Tekniikka & Jutustelu 9 18.12.2005 20:19
Toyota LJ:n turvakehikko H_Nietu Tekniikka & Jutustelu 0 02.12.2005 23:24


Sivu luotu: 19:51 (GMT +2).