![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#13
|
||||
|
||||
![]()
Keskitappi voi tietty irrota, jos sen lukitus pettää. En kuitenkaan oikein ymmärrä miten se voisi aiheuttaa yletöntä ohjauksen keskittämistä. Enneminkin pitäisi tulla naputtavaa ääntä tai tasaista etenemisvastusta. Jos ohjaus vetää jonnekin, niin vian pitäisi järjen mukaan olla epäsymmetrinen, eli toisessa navassa (jarru, laakeri tai murros).
Viskolukko estää etukardaanin pyörittämisen, jos takapää on maassa. Jos molemmat etupyöräy ovat ilmassa, niin tasauspyörästön toiminnan voi testata toista rengasta pyörittämällä. Kun nostaa ylös yhden taka- ja yhden etupyörän, pääsee testaamaan välitykset. Keskitasauspyörästöä ei silloinkaan saa testattua viskon takia. T, Antti |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
KIIREELLINEN kysymys BJ:n voimansiirrosta | P.S-77 | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 23.10.2006 18:37 |
O: Rangen ovi | Range-Miki | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 8 | 22.12.2005 08:45 |
O: rangen V8 | jutkula | O/M/V Muut | 1 | 08.12.2005 22:39 |
Rangen voimansiirrosta | BH50 | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 19.09.2005 15:44 |
Rangen PTO | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 29.07.2003 11:18 |