Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #13  
Vanha 05.01.2006, 08:13
Ahosensetä:n Avatar
Ahosensetä Ahosensetä ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 01.10.04
Sijainti: Marttila, Finland.
Viestit: 4.066
Perusasetus

Keskitappi voi tietty irrota, jos sen lukitus pettää. En kuitenkaan oikein ymmärrä miten se voisi aiheuttaa yletöntä ohjauksen keskittämistä. Enneminkin pitäisi tulla naputtavaa ääntä tai tasaista etenemisvastusta. Jos ohjaus vetää jonnekin, niin vian pitäisi järjen mukaan olla epäsymmetrinen, eli toisessa navassa (jarru, laakeri tai murros).

Viskolukko estää etukardaanin pyörittämisen, jos takapää on maassa. Jos molemmat etupyöräy ovat ilmassa, niin tasauspyörästön toiminnan voi testata toista rengasta pyörittämällä.

Kun nostaa ylös yhden taka- ja yhden etupyörän, pääsee testaamaan välitykset. Keskitasauspyörästöä ei silloinkaan saa testattua viskon takia.

T, Antti
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
KIIREELLINEN kysymys BJ:n voimansiirrosta P.S-77 Tekniikka & Jutustelu 8 23.10.2006 18:37
O: Rangen ovi Range-Miki O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 8 22.12.2005 08:45
O: rangen V8 jutkula O/M/V Muut 1 08.12.2005 22:39
Rangen voimansiirrosta BH50 Tekniikka & Jutustelu 9 19.09.2005 15:44
Rangen PTO sippis Tekniikka & Jutustelu 0 29.07.2003 11:18


Sivu luotu: 12:33 (GMT +2).