![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Samassa suunnassa ohjauksen vetotangon (= simpukalta renkaaseen, raidetanko = renkaasta renkaaseen) kanssa, ehdottomasti. Joka milli minkä linjaukset eroaa toisistaan niin vaikuttaa kuopissa ja kallisteluuissa auton suuntaan tai ratin asentoon, käytännössä molempiin yhtäaikaa.
Jokainenhan määrittää sen "haittaavuuden" rajan itse. Jos LäJästä nostan vetotankoa vaan toisesta päästä ylemmäs (1,5") niin panhardin kiinityspaikat on keksittävä uusiksi. Nostaisin kyllä molemmista mutta kun ei taida pallonivel mahtua simpukan päässä rungon väliin. Ellei sitten tekaise koloa runkoaisaan... |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O: Panhard rod LR/RR | T€€MU | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 29.04.2008 16:15 |
panhard | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 10.06.2007 20:21 | |
Panhard & Auverland | Ahosensetä | Linkit | 8 | 25.12.2006 11:00 |
Mogin panhard | HeikkiH | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 09.12.2006 21:19 |
Panhard virittelyä | murikka | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 07.06.2006 20:53 |